De spelers proberen, dribbelend met een bal, vanuit hun pion naar het middelste vak (de leeuwenkuil) te dribbelen en terug
De speler(s) in het vak (leeuw) probeert de bal uit het vak (leeuwenkuil) te houden door deze af te pakken, hij scoort een punt als hij deze vervolgens in een van de kleine doeltjes schiet
Als de bal aangeraakt is, ga je eerst terug naar de pion waar je begonnen bent
Als de speler het lukt om terug te keren in het vak, zonder dat de bal door de leeuw aangeraakt is, mag hij een hoedje op zijn pion leggen
De speler die als eerste vijf hoedjes op de pion heeft, is de winnaar
De spelers proberen, dribbelend met een bal, vanuit hun pion naar het middelste vak (de leeuwenkuil) te dribbelen en terug
De speler(s) in het vak (leeuw) probeert de bal uit het vak (leeuwenkuil) te houden door deze af te pakken, hij scoort een punt als hij deze vervolgens in een van de kleine doeltjes schiet
Als de bal aangeraakt is, ga je eerst terug naar de pion waar je begonnen bent
Als de speler het lukt om terug te keren in het vak, zonder dat de bal door de leeuw aangeraakt is, mag hij een hoedje op zijn pion leggen
De speler die als eerste vijf hoedjes op de pion heeft, is de winnaar
Spelers kunnen scoren door richting de lijn te dribbelen en voor de lijn langs de verdedigers op een pion te schieten. Raken = 1 punt; omvallen = 2 punten
De verdedigers krijgen een punt voor elke bal die ze tegenhouden
De speler die het eerste 5 (of 10) punten heeft is de winnaar. Nadat je hebt geschoten stel je je op achter de pionnen om de volgende bal te ontvangen.
Vervolgen dribbel je als speler via het ‘slootje’ terug naar de beginpositie
Spelers kunnen scoren door richting de lijn te dribbelen en voor de lijn langs de verdedigers op een pion te schieten. Raken = 1 punt; omvallen = 2 punten
De verdedigers krijgen een punt voor elke bal die ze tegenhouden
De speler die het eerste 5 (of 10) punten heeft is de winnaar. Nadat je hebt geschoten stel je je op achter de pionnen om de volgende bal te ontvangen.
Vervolgen dribbel je als speler via het ‘slootje’ terug naar de beginpositie